Jobb, jobb, jobb

Ja, det är ungefär så min vardag ser ut för tillfället.. Man kommer hem på kvällen efter ett lååångt arbetspass, äter lite, sätter sig framför datorn/tv:n en stund tills man till slut däckar. Helt plötsligt är man på jobbet igen! Och när jag väl är ledig så har jag ingen att spendera dagen med. Mitt veckoschema är åt helvete, rent ut sagt! Jag tror Susanna nickar lite instämmande när hon läser detta, för hon vet verkligen hur det är.. Men så är det. Vill man ha något får man jobba lite för det!
 
Om en vecka kommer min fina tjej hem från sitt tillfälliga jobb i skåne, vilket är väldigt skönt. Då är vi som peas n' carrots igen! Middag, fest, picknick i djurparken.. Quality days! Men snart är vi färdiga med all väntetid ifrån varandra. Om en månad åker vi mot varmare klimat för två månaders avkoppling och tid för varandra..

Fan det är dags att börja preppa lite.. Snart står man där som ett spanskt frågetecken på Landvetter och undrar hur många grejer man glömt  

Kommentarer
Postat av: S

(nickar instämmande)

2008-09-12 @ 22:44:07
URL: http://akerang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0