Kortis!

Igång med jobbet igen. Kiligt värre. Nog om det.


Jaa, imorgon är det freitag, och det vet vi ju vad det betyder! Helg!

För det mesta jobbar jag ju aaaaalltid på fredagar, men morgondagen är ett fenomenalt undantag! Chefen frågade om jag var upptagen imorrn, och det krävdes inte många nanosekunders betänketid innan jag klämde fram ett "japp"!


Lördag då. Då blir det fest. Jag måste aktivera mig med roliga aktiviteter när min päronbakelse (läs flickvän) inte är hemma. Annars blir man ju tokig. Faan, en månad till vi ses nästa gång =(.. Men men, det går nog fort!


Nej nu behöver jag lite mat!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Awww, jag är din päronbakelse och du är min räka! :)

2008-08-28 @ 22:48:39
URL: http://akerang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0